Isnin, 31 Januari 2011

Pergi.....

Assalamualaikum....




Hari ni exam langsung x masuk dlm kepala aku. Soalan payah gile lebih2 paper kimia. Bayang ahh start dr 11.30 sampai kol 2.00ptg. Bosan siott...dohlaa lama. Hati aku pula memang x tenteram sejak aku dpt tau yg form 5 x terlibat dgn majlis perpisahan sir yzel. Lagi buat aku terkilan. Habis semua plan aku dgn rafi x menjadi. Dia pun mcm frust je. Dan sememangnya...kepala aku lebih ke lain drpd menghadap paper kimia masa tu...

Hari ni ada suatu peristiwa yg kadang tu mencuit hati aku. Kadang2 tu rasa cam stress pun ada. Kisah ni hanya kelas 5 Farabi dan beberapa geng aku je tau.Tapi tak apalah aku amik ia sbg satu kenangan2 terakhir aku di smk dri. Yes...satu peringatan bg aku. Insyallah aku xkan buat mcm tu....


Petang tadi..alhamdulillah..aku masih diberi kesempatan lagi utk jumpa dgn sir yzel. Walopon hajat terakhir aku x kesampaian tapi tak apalah..mgkn xder rezeki kali ni. Panjang jgk cerita td....apa yg dibualkan aku x rasa nk cerita kt sini...biar je jadi kenangan aku....semoga dia gembira di tempat baru. Yes...aku mmg terkilan sbb dok dpt nk g majlis tu....sgt2 terkilan. bakpelah exam masa skrg ni..xleh ke tuko ke ari lain...postpone mcm mana exm di postpone ms sambut eta baru tu...x pun bakpe x tuko je ms exm tov abis... =(

Esok dia takdok dh..that's mean hari ni hari last aku dpt bercakap ngan dia...lps ni aku x taulah bila lg. Walopon aku x berhajat nk g majlis tu...tp aku rs terkilan jgk sbb form 5 x terlibat. Ntahlaa aku takut aku nangis je masa ari tu nanti..huhuu...

Selamat tinggal sir yzel =(

Tiada ulasan: