Rabu, 26 Januari 2011

Rimas ~~

Assalamualaikum...

Hmm baru ada masa nok berblog. Sebelum ni dalam minggu ni mmg sibuk. Hari2 stayback kat sekoloh...klu x kerana nk buat homework mesti stayback sbb ada kelas. Sabtu ni kelas lagi. Ahad ni da start TOV...cepat2 laa abis thn 2011..Letih dowh wasean... T_T

Aku x puas hati pasal satu benda ni...kekadang aku akui jgk laa kata member2 aku..sekoloh aku tu da macam "sekolah askar"  Makin hari makin ketat peraturan...sejak mama baru naik ni mcm2 peraturan baru beliau buat sampai naik rimas aku dibuatnya. Aku ni bukanlah seorang yang suka sgt langgar peraturan sekolah ni....tp klu da over2 sgt kekadang tu naik jelek jgk. ada je yg perlu menyusahkan aku..Aku yakin...mesti ada sesetengah org yg setuju ngan aku n barangkali akan ada jgk yg x setuju ngan statement aku ni...Tapi tulah hakikatnya...When we are students, we must be a student, When we are in school, we must follows all the school's rules. Jadi selagi aku berada kat sekoloh tu aku mesti kene patuhi segala mala jenis undang2 yg da mcm  penjara tu..Klu x..jawabnya....musnahlaa impian aku nk graduate form 5 nanti.


termenung memikirkan camne nk setellkan prob nihh ~~"


Aku....actually x sabo nk tunggu detik2.....huhu, xleh kabolah apa dia..bahaya. Harap2nya....x bertepuk sebelah tangan la....malu gile klu jd minah perasan ni. haha...

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak rela yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku rela yg indah dalam hatinya

~ When Love Takes Over ~

Tiada ulasan: