Jumaat, 7 Januari 2011

Tahun Baru ! Blog Baru !! Orang Tidak Baru ~~ haru biru.

Assalamualaikum....

Ini blog ketiga aku rasanya...Yang first blog dulu aku da delete terus. Aku da lama bergiat dlm dunia blog ni since march 2009...tapi secara silent blogger aje. Blog pertama aku banyak kisah duka dan lara. haha...so aku rasa sebagai pembuka tahun baru aku perlu wujudkan satu buku baru la. Blog ni akan jadi main blog aku lah lps ni. Kalau dulu aku punya cogan kata "WORLD IS LIFE" skrg "My Life Is My World" dan itu yg setepatnya. Kalau dulu link blog aku "http://justicerconanifa.blogspot" skrg "http://biarkandirikuberbicara.blogspot". Hadoww...dramatik je bunyinya link blog baru aku ni..keh3.. (sebenarnya ~~ blog dulu tu berterabur sikit sebab sibuk sgt2..x tau camne aku nk handle. hehee...) tapi msh ada blog2 lain yg aku still follow until now...

Tahun 2011 ni tahun keramat bagi aku setelah tarikh 29 menjadi tarikh keramat bg skuad Harimau Malaya. haha...merapu2 lak aku ni. Tahun keramat lah sebab tahun ni tahun terakhir aku di bangku sekolah. Tu tak penting sebab aku berhajat nak sambung ke STPM. Yang penting skrg ialah SPM aku....naik ke Ting 5 ni mencabar siot...tapi takpe, aku ada semangat baru yg berkobar2 ni.

Rasa2 setakat ni dulu utk pembuka bicara blog baru aku. Nanti post lagi...mau update yg lain..tata ~~

Tiada ulasan: