Isnin, 4 April 2011

Lama x on9.....

Assalamualaikum....

Lamanya aku x on9 x berblogging. PC aku masuk wad, x keluar2 lagi. Ni aku on9 kt CC jep...on9 pun sbb nak cari bahan keje kusus PA. Lately..mmg aktiviti aku seharian bizi gila. Hari2 aku byk dihabiskan kat sekolah je. Berkaple ngan buku bercinta dgn homework. Da berkebok aku tgk FB n Blog aku. X terasa pun n on9 sbb....aku cam xde mood je skrg k layan sume mende ni terutama blog. Lau dok mesti aku akn melewang ke lain phtu mula aa nk sadis2...skrg nekad aku mls dh nk layan perasaan lbh2. Aku je yg lebih yg terhegeh2. Penat ! titik ! Aku on9 kejap je ni. Selama aku x on9 rupa2 nya mcm2 da jadi x kira lah kt mana2. Pun aku tau pekara mmg wt aku sakit hati sgt ah. Xpe...aku akn ingat selalu kata2 tu...korbankan hati dan perasaan sendiri demi cita2 walaupun seribu kepayahan ada.

Tiada ulasan: