Sabtu, 28 Mei 2011

Suara dari kamar...

Assalamualaikum...

Hari ni cuaca mendung, semendung hatiku jua. Alhamdulillah, sakit kepala aku sudah makin kurang sedikit. Lately migrain aku cam makin menjadi2 lak. Aku nk ikut kata doktor camne klu aku x boleh nak buat mcm yg dia suruh. Aduhh..bukan aku yang nak fikir terlalu banyak tapi skrg ni.....Hmm, ye aku terlalu jauh berfikir.

Malam baru ni teruk jugak kepala aku sakit. Masa tu ada qiamullai kat sekolah aku. Dalam pukul 11 lebih aku kena. Hampir separuh gila jgk aku dibuatnya. Dahla ubat lupe nk bawak. Muntah2 tu biasa kalau dah migrain. Aku x tido dalam surau. Aku tau naper aku boleh terkena migrain malam tu. Bukan kerana bising bukan kerana panas. Kerana perkara lain....

Thanks buat teman aku malam tu, yg teman aku masa sakit. Maaf sebab dah menyusahkan. Tu kali pertama and last. Aku lupe bawak ubat laa..hehehe... Sekarang ubat ubatan jadi peneman setia aku. Ubat yg xde nyawa xder perasaan jadi teman aku yg paling setia. Kalau dulu......hmmm sudahla.
Heii !! boring gila berteman dengan ubat yg bermacam jenis ni. Aduyaiii....

I am alone =(

Tiada ulasan: