Ahad, 15 Mei 2011

Why You Go...



mengapa kau pergi, mengapa kau pergi
di saat aku mulai mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku

*ourtesy of LirikLaguIndonesia.net

menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta

menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

semoga engkau kan mengerti tentang perasaan ini
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta (indahnya cinta)
maaf sungguh ku tak bisa (tak bisa) untuk kembali padamu
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta

aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta



Ya..orang sering mengatakan aku ni 'jiwang' bila aku selalu pasang lagu2 sentimental. Tapi dapat ke org selami perasaan aku, masalah aku? Itu cara aku dlm meluahkan perasaan dan org x perlu amik kisah dn apa yg aku lakukan. Aku tau korang x kisah pun. 

Orang tgk aku selalu tersenyum, selalu bersuka tp sedarkah mereka dlm senyum aku aku menyembunyikan seribu duka. Ada org amik tau? xder..dan x perlu pun ada org tau. bkn simpati yg aku pinta.

Dan..skrg aku tgh bersedih. Aku terlalu fikirkan perkara ni hinggakan satu masa aku betul2 jatuh tersungkur mencium bumi, Namun, tu semua hanya kata2. Dan aku x mempunyai insan yg betul2 dekat dgn aku spt mana aku mempunyainya. Satu masa..aku akan pergi jua darinya sehinggakan aku btl2 x diperlukan lagi.....

Dan aku setiap malam sblm aku tidur, aku sering mengharapkan ini semua hanyalah satu mimpi ngeri.

Tiada ulasan: