Sabtu, 11 Jun 2011

Knowing Yourself

Assalamualaikum...

Heyp guys !! Hari ni hari last kita bercuti utk penggal ni. Dan besok da start sekolah blk, Oh my goshh...sekolah da bukak?? that's means i get one half month to prepare for my trial exam. How bout u guys? Are u ready for it? How bout ur feeling too?  excited? nervous? huhuu aku takut laa weh !! Seriously debor gila ni.

Aku memang x sabor2 nak ke sekolah lagi sebenarnya. Aku rindu kawan2 aku, cikgu2 yang ceria lagi kelakar... (wahh sejak bila aku main puji2 erk, hehehee..bkn bodek ni tauu). Seriously i miss them so much. Yup..as what my teacher was said, i need to enjoy every single day at school forget about the pass just thinking about exam. Sebab lepas ni konfirm aku akan merindui dieorang. Tengok, baru tinggal 2 minggu je aku dah terasa rindunya. Maseh cikgu lela because u always be here when i need you and always give me your words. Miss u too.. Faris, Azhar, Rafi, Zati and budok2 kelas aku yg sentiasa bt cikgu2 pening kepala, heheehh..ohh x lupa him too...i miss u guys =)

Ohh aku sebenarnya bukan nak cakap pasal ni tapi dah terlanjur rasa rindu tu..Tak salah kan luahkannya, heheheee....

Haa ni sebonar eih aku nak cito...aku p satu blog ni...aku jumpo la satu cito ni.. Tajuk bosar dio "KENALI DIRI ANDA". Eden bolum konal diri eden sobab eden bawu tujuh bolaih tawun, bolum banyak yg eden tau pasal diri eden..eh2 terbahasa loghat negeri sombilan lak. hehe...

Ni haa..korunk leh tgk link Klik Sini  ni kalau nak tau diri korunk camne melalui tarikh hari lahir korunk.. Betul ke tidak?? Baca boleh percaya bulat2 jangan beb !!


Dan yg ni aku punya...check it out yours...


No.2

----
Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em...bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal 
anda adalah no.2, 5, 9.


Ada yang sama ada yang tak sama...Tapi aku suka dengan pendapat yg diberikan... so enjoy guys !

p/s : Aku kene bergegas...ari ni ramai sedare mare kawen, ayoyoyoo selamat duit poket abah den. hehe...
Lambat aa org baru nak sampai....

Sekian..


Tiada ulasan: