Khamis, 2 Jun 2011

Selamat Pengantin baru kak ngah n abg ngah =D

Assalamualaikum dudes !!

Huhuhuuu...Happy holiday kawan2 sumer. Da masuk seminggu cuti sekolah baru sekarang aku ada peluang nak ucap selamat bercuti. Alaa cuti kan 2 minggu, sempat lagi kalau nk say that pun kan2.... Hahaa...dan aku, sepanjang minggu pertama cuti sekolah ni langsung x sentuh apa2 homework terutama kerja cuti terancang. Mana taknya, aku sibuk sikit masa cuti ni maklum leee sepupu kesayangan (aku panggil dia as kak ngah)  kawen. heheee.... *cam aku lak yg kawen beria2 je.

Aku terpaksa copy gambar dr org lain coz aku punya gambar lak terkurung dalam kamera (lupalah kamera aku p letak mana, nyanyuk da kutt..hmm). Huhhuhuuuhh...ni sebahagian je...

 Selamat pengantin baru Khairul anuar dan Nur Shahira...Moga berkekalan hingga akhirnya..
* waa...sediyh2...sayu...terharu...lepas ni jgn lupe fatin neh.. =)
Sepadan tol aku tengok mereka duaorang ni...sama cantik sama lawa, how sweet it is...tetiba berangan nak kawen gak (mak aihh gatal..heheheeee )


Selesai akad nikah...

Setelah bertahun2 xder majlis yang meriah sebegini, tanggal 28 Mei 2011 kak ngah selamat diijabkabulkan dgn abg nuar aka abg ngah laa..hehe. Seronok sbb ramai sgt anak beranak datang berhimpun. Masa2 ginilah baru ada peluang nak jumpa ngan sanak saudara balik yang masing2 sibuknya kang main lg, hehehh. Meriah beb. Aku suka sangat situasi macam tu. Hahaaa..poksu pun excited semacam je dapat menantu pertama lah katakan.. Dan aku x sabar nak tunggu kedatangan orang baru, maksudnya anak buah laaa..hehe.. * wehh lambat lagilaaaa..... (^_^)

By the way, masa hari perkahwinan kak ngah and abg nuar tu, adalah DJ khas mainya dr polis FRU. X pernah2 lagi rasanya dalam family aku kalau kenduri tu jemput DJ, ni yg pertamanya. Bila tetamu da ramai yg balik, sepupu aku bg idea gila.. Nak tau idea apa?? Haaa..dia nak berkaraoke plak dah kt situ. Gila apa ! Hahahaa..tapi oke gak tuhh....Aku pun tumpang sekaki. Alaa..tau laa suara x sedap tapi saje je nak ngetest. hihiiiii...

Aku amik laa 3 lagu...sumer lagu sedih2. Sampai mak sepupu aku pun da tegur. Hehehee..nak buek camno kan tuan punyo badan memang tongah sodih maso tu tunggu orang yg dijomput ndak tibo2 laie.. (eh2..tubik loghat nogori sombilan lop, hehe)..... Aku nyanyi lagu nassier wahab-andai kau disini, exists-salju di danau rindu dengan Stings-izinkan selamanya namamu di hati. Hahahaa..sedih kan??  Bestt...

Yang paling best bila aku selesai je nyanyi lagu pertama tu aku buka mata (aku pejam mata time nyanyi nk bg feel lah katakan, huhuhuuu) makkk aihhhh, ramai nya penonton. Korunk tgk konsert AF ke apa. Hahaa..dalam hati aku jer tu. Tapi serius beb ! Aku x sangka lak ada yang tgk...masalahnya yang kebanyakan tengok tu...sepupu2 n anak buah aku yg masih kecil. Orang bosar pun ado..tapi kek bolakang dapur jo, hehee...

Masuk lagu keduo, ketigo....mari lak mak sedara aku duk intai2, duk skodeng2..ada yg bg bunga telurlah, ada yg beg kocik yg nak dikasi kek tetamu tu haa time aku duk mekak hahaa..Makk aihh mujurlaa x ujan. Hahaha teruja siottt beb ! Ayah aku lak sengih2, fuhh selamat.....Aboh baru tau anok aboh ni pandai nyanyi..hehehehhh...

Hahaa..thanks abang DJ opss Uncle Dj laa sebab kasi can ana mengasah bakat (bakatlaaa sangat)...hehee aku terpanggil abang pada mulanya kok umurnya sebaya dgn ayah aku..heheee...
Antara saat2 best yang aku penah alami...huhuhu =)

p/s : besok aku berangkat nk pi perak..ngantar kak ngah laa plak. Yuhuuu dok sabornya...ater ni pehs time awok ke peghok. mitoknye leh laa juper dengan menara condong....juper dengan usop wilchair pun okee apee =D hahahaa...salam...

Ehh lupa....thanks kat membe2 (zaty, umi, qilah n yong) n tecer sally too coz menghadirkan diri meke kat kenduri kawen sepupu awok nih. hehehee




Tiada ulasan: