Rabu, 8 Jun 2011

stop hopping ................

Assalamualaikum...

Aku berhenti berharap....

Setelah semalamam aku berpikir..bertafakur beriktikaf dan x lupa jgk solat sunat istikharaj dgn tahajudd..aku buat keputusan ni.....Aku akan berhenti berharap. Aku x sedar yg selama ni aku hanya sekadar berharap mengharap dan harap2, uhh ada ke harap2?? lantak aa yg penting aku da ikutkan.. and dengan berbekalkan nasihat cikgu aku..i have to enjoy every single a day saat2 terakhir aku di bangku sekolah. Yes !! I can do it ! Just see it ! Aku akan struggle betul2 utk SPM. Nekad nih ! nekad !!

I hope this time it is not just a words only !! Cukup laa dapat mimpi ngeri semalam semasa aku di dewan peperiksaan. Akhir2 ni aku selalu mimpi saat2 aku berada di dewan peperiksaan, nk amik exam spm. Buleh kata agak menakutkan jgk laa....

And now..back to the main point...aku akan berusaha sungguh2 utk umi dgn abah. Aku nk dieorang bangga krn aku dan bukannya krn anak org lain.

p/s : klu korunk tau camne nak ilangkan sifat malas gtau aku erk?? masehh..heheheee...

1 ulasan: