Rabu, 8 Jun 2011

This self no longer neededd.......


Assalamualaikum...

Aku malas lagi sebenarnya nak update blog aku nih since balik dari perak. Bukan malas nak update je. Homework pun aku malas nak buat cuti nih, x sedo diri ni nak exam x lama lagi. heheheeee...
Alhamdulillah semuanya sudah selamat seperti yg dijangkakan. Perjalanan ker Perak n KL agak memboringkan sedikit kerana hal2 tertentu..ceyhh...

Aku ada byk benda nak post sebenarnya. Tapi tu ah..bila malas menguasai diri sumer x berjalan..elleh macam aa korunk pun x pernah rasa cengitu..hehe...
Aku post ni saje je...boring....satu lagi aku terfikir kan benda ni je.... nak tanya korunk ni.. aku nak TANYA, korunk pernah x rasa sakit hati bila korunk rasa diri korunk macam x diperlukan mcm x dihargai lg?? pernah dok pernoh dok ?? cer jawab cer jawab....



Aku tengah alami benda tu skrg nih. Sedap lah jugak macam makan ais batu campur rasanya. Wehh korunk jgn percaya !! mesti aa sakit sedih siott beb.....apa perlu aku buat erh? Terus duduk goyang kaki sambil makan cendol ? terus makan nasi sambil tido ?? huhh pemalas namanya tu ! Abis tu apa aku nak buat ??? cer kabor cer kabor..huhuhhh...

Adushh..kalau korunk ada cara bagitau erh?? jangan aa bg idea yg korunk rasa korunk buleh buat aku masuk wad 18. huhuhuhhh....kasihankan lah diri ini...merayu nih merayu....hahahaaa...

p/s : i hate celcom tonight...lembab and lambat !! grrrr.,........

1 ulasan:

naimie berkata...

pernah..rsny terlalu perit..namun ape kte blh bbuat..demi kebahagiaannya..xsalah an..:P)