Ahad, 3 Julai 2011

1 Pelajar 1 Sukan di DRI

Assalmualaikum...

Pagi ahad yang tenang bukan? Hari ni cuti !! hehe...tak taulah aku cuti ni cuti peristiwa ke atau cuti sempena larian 1 Pelajar 1 Sukan tu yg berlangsung kemaren kt sekolah masing2. Yang penting hari ni cuti. Hehehh....

Yang sal larian ni boleh laa aku terima lagi sebab senang2 je dapat sijil kan? berlari pun x sampai 2km da dapat sijil. tak payah menang tak ada yg kalah..usaha pun tak payah nak berganda2.....nama pun sijil penyertaan kan2.

Tapi yang aku rasa lawak lagi mustahil nya bila cikgu ko aku buat pengumuman yang sekolah aku kena hantar wakil pom2 ka apa ka aku sendiri pun tak pahem, utk mewakili isteri menteri2 ni apa kehel?? ni yang eden tak gomar ni..tak gomar sgt3...ado jah yg polik2 idak masuk akal tuu.....kalau eden silap perbetulkan den yo...

Sekolah aku ada game lain selain berlari..gilo ko berlari jo terus balek tah hape2, hahaa...ada lah game badminton, futsal bola sepak bola jaring ngan fixie. Bab fixie ni aku leh buat kesimpulan yang budak2 sekolah aku tu ramai makpak yang kaya erh...mahal tu fixie sebuah, bkn calang2 basikal beb boleh sgt duet nk beli fixie buat  belanja lesen motor aku kan3 ?? ~~ Boley p rompak, haha !! -_-"

Aku seharian duk dalam dewan...awal2 cikgu da tempah aku suh jadi pengadil game badminton. Mujur bukan perlawanan so kira main2 pun tada hal, ehehe...ikut suka ati aku jah. apa kisah aku kan pengadil yg ta rasmi?? wek2...jeless aa tu xD hahahaa.....

Gila aa game kemaren, agak frust lah jugak bila tewas dengan member sendirik. Well awal game tu memang da jauh gila aku tinggel....last2 game satu persatu mata yeorang pintas mata aku, ceyhhh...
Aku makin lama makin down..bola byk yg babas kuar court.byk bola net yg x jadi byk yang miss. Haku macam budak baru nak belaja main je kemarin. Da laa jadi tumpuan orang kemaren, kawan2 aku duk sorak2 nama aku, hahaha thanks sbb menyaport..support anda amat diperlukan xD
 Cam aku kata ni mujur bukan pertandingan kalau dak memang aku akan lawan sampei abiyh nyawo...
Tangan kanan aku x baik molek lagi kes jatuh motor hari tu, mungkin lah jugak tu sebab smash aku goyang jee...game ke2 besh !! main sampai aku terduduk2..perghh kalau laa acara tu pertandingan mmg gamat laa weh..hahaa.fulawehh ~~"

p/s : sakit abis sendi2 lam belakang...lama tol x xcercise ni, huhuhuuu


 Ni masa lepas berlari doh, rilek kejap sambil tengok2 basikal fixie yg byk menjeleskan orang ramai termasuk sahabatku ezatty...hehe thanks to our teacher and cameraman cikgu nazaraly for this pic.


 time ni jadi pengadil...haa aku dikalahkan oleh si baju oren tu, si ira ni regu aku time perlawanan badminton MSSD KTS...baju kuning tinggi tu regu aku laa kemaren (fiq)..she's the best one....

 Haa ni masa berlari.....ehh ada sorang yang tertinggal..mana pegi tah, aqilah fakri..tadi ada je kat sebelah =P masa ni jalan dh, penat berlari...nk sampai sekolah daa...

 Hmm....yang nilaa geng2 fixie yang aku citer tadi...alaa fixie pinjam je tuu...jgn mara aa xD bak kata cekgu naza gaya ada doh skill je ke laut...hekhekkk....


Susa2 kalau dok reti ikut peraturan duk kat DRI ni awop2 erh...kan x pepasal kena duk depan, tak ke femes jadinye...tulaa orang suh kai bj pj hang p pakai baju lain...ehh tu kire bagus pe drpd x pakai baju terus..oppss xD hehehee =_+"

berakhirlah sudah aktiviti 1 PELAJAR 1 SUKAN not even 1 Malaysia utk tahun ni xD hahakk...mesti tahun depan rindu dgn kemeriahan di SMK Dato' Razali Ismail kan3....

Tiada ulasan: