Sabtu, 26 November 2011

Salam Maal Hijrah 1433


   Salam maal hijrah semua. Teringat kisah hijrah nabi bersama para sahabat yang lain. Terpaksa bersusah payah berhijrah ke kota madinah semata2 nak sebar  mempertahankan maruah agama islam kita semua. Ohh gambar di atas tiada kaitan langsung dgn hijrah rasulullah. Ini hanya untuk peringatan diri sendiri je. Just ignore it =D

    Aku dah ada study group aku sendiri sekarang. Aku rasa ni pertama kali aku ada study group yang aku berjaya ikut dengan baik. dianggotai oleh faris, ezzaty and semestinya aku. Thanks korang sebab sudi bantu aku. Kekadang si Rafi ada jugak join. Tapi hari ni dia takde. Dia pergi melawat kawan kitaorang.


              Habis meja kitaorang sepahkan dengan buku. i <3 kimia. teehee !!


      Ohh ye..ucapan  takziah pada salah sorang budak kelas aku 5al-farabi and salah sorang geng Sarang, Syukri Muda atas kehilangan bapa tersayang. Aku tau memang peritnya hilang orang yang disayangi even though aku tak pernah merasainya lagi tapi itulah lumrah dunia, yang hidup pasti akan pergi jua. Macam cikgu aku cakap 'kita perlu lebih bersedia bila berhadapan dengan sesuatu kematian'. Ye betul. Aku pun kena bersedia.  Kita semua milik Allah swt..moga kita semua kembali padaNya bersama kalimah 'laillahahillahmuhammadarasullullah'. Al fatihah...

     Masih tinggal 2 subjek je lagi. Kimia dan Akaun, after that aku bukan lagi bergelar pelajar sekolah menengah. Agak janggal jugak rasanya setelah 5 tahun pegang tittle tu tiba2 dapat tittle 'bekas pelajar'. Tapi tu kan perkara normal. Macam kawan aku cakap 'life must go on no matter what happen'. Yes i got it friend =) thanks for remind me that.

Aku paling tak sabar nak tunggu subjek Akaun. subjek yang paling3 bermakna buat aku. Penentuan segala2 nya. Insyallah i'll do my best =D
pessss....aku hepi skrg sebab dapat meseg dari orang yang aku rindu gila3..haha thanks for not forget me at all =)

Tiada ulasan: