Khamis, 17 November 2011

scariest of spm !!

Assalamualaikum....



Selamat Menghadapi SPM buat teman2ku sekalian !! Tengah layan bola skrg. Malaysia lawan dgn Indo skrg ni. Chaiyok2 !! sambil2 tu online lah sekejap. Rasanya since minggu lepas x on9 krn kesibukan exam. Ohh ye...Exam. Camne uh ?? hurm alhamdulillah..minggu pertama dgn 4 subjek teras dah mendahului. Lega amat rasanya. Komen utk paper lepas ?? hurm no need to comment laa just waiting for result je. Aku harap aku mampu buat yg terbaik and make my parent be proud of me...huhuu the most important thing for me now. btw..aku harap aku mampu buat cikgu2 bangga gak dgn aku. Hope sgt2 !! errr....

Ehh..hari ni hari terakhir persekolahan. Sedih siottt !! Serius aku bilang aku sedih nak tinggalkan sekolah aku. SMK Dato' Razali Ismail. Too many memories to me till i can't count on it. Huhuhuu... Masa dengan kawan2...Keadaan dalam kelas, keakraban aku dengan guru2, "ketidaknormalan" aku di sekolah yg menimbulkan rasa pelik orang kat aku. hahahaa. Sungguh aku cakap. Tahun 2010/2011 tahun2 yg merupakan paling banyak kenangan bg aku. Cikgu aku pernah cakap "kita tak boleh hidup dalam kenangan sangat, kenangan tu hanya perkara lalu". Yes.. she was right... Tapi....huhuhuuu... erhh aku teringin sgt nak citer sal cikgu2 aku kat sini..lepas exam aa...sure aku cakap aku akan rindukan yeorang semua tu....

Petang tadi aku melepak dgn bestfriends aku (Rafi, Fariz n Pkah) dalam kelas aku. Kitaorang melepaskan tension dengan menyanyi memekik, aku yg paling over kut..hahaha... Stress oo time exam ni....huhuhuu tapi tulah sape yang x stress kan masa2 gini...Thanks aa kawan2...tah bila lg kita dapat buat benda2 gini kn2. =)

p/s : tetiba aku jadi addicted kt mad lutpi. haha...tah laa org panggil mamat ni apa. tp video2 dia mmg best. Suggestion aku..ko balik MAS ko join Raja Lawak konfirm leh lawan nabil. hahaha...

Tiada ulasan: