Rabu, 14 Disember 2011

5 Al Farabi 2011 dalam kenangan

Assalamualaikum...

Oke..sekarang baru aku teringat aku ada mende nak taip kat sini. Something about my life at school. One of my favourite part in school.. Life aku kat sekolah, err ex-school actually not to awesome but it was so fun for me and hard to forget it. Hahaaa...dan life aku hari2 terakhir sebagai seorang pelajar sek men memang complicated. No one knows what happened to me. A big change happened to me. Oke2 stop..tak perlu diceritakan.

The main point is..aku nak bagitau...pagi semalam tamatlah sudah riwayat al kesah 5 Al-Farabi 2011 sebagai satu2nya kelas Sains Akaun yang ada kat sekolah tu. Terkejut sakan aku bila tengok kelas kitaorang dah dirombak untuk dijadikan perpustakaan sekolah. Bilik mesyuarat yang bersebelahan kelas kitaorang jugak dirombak untuk pembaikan. Erkk...tamat kat atas tu bukan bermaksud kelas sains akaun dilupuskan terus cuma ditukar ganti je.

Kelas 5 Al-Farabi untuk tahun 2012 mungkin masih ada cuma tempatnya bukan lagi di sini. I mean di bawah blok yang sekarang ni. I know tu semua untuk kemudahan pelajar kan sayangnya aku tak ada gambar asal kelas aku ni. Dah puas cari. Rasa sedikit kesal tu ada lah...Tapi nak buat macam mana kan. Untuk kebaikan semua jugak.

Ni sebahagian gambar yang aku ambil pagi semalam...


(>_<) 


 ~~ Strive For Excellent ~~ mungkin masih dikekalkan lagi




 ~ Ni bilik mesyuarat..maybe perpustakaan sekarang akan digantikan dengan bilik mesyuarat ni lah kut ~




~Bersama dengan tugu kelas 5 Al-Farabi, #Rafiuddin~


~Kenangan akhir sebelum kembali pulang~

5 Farabi 2011 tetap di ingatan meskipun tempatnya telah bersemadi...


Tiada ulasan: