Sabtu, 3 Disember 2011

Account's Time !!!

Assalamualaikum...

Its Account's time !!!



 
Huhuhuu... agak kepeningan sedikit setelah minum kopi -_-'. This is my first time, take a some of coffee to stay at late night for keeps studying. Sebelum ni adalah sekali tu aku minum nescafe takmo bagi ngantuk kan sebab nak siapkan homework..aku lupa yang aku ni ada migrain pergi minum nescafe yang ada kafein tu asal, kan tak pepasal sakit kepala. Last2 homework ke mana aku ke mana. Sudahnya sekolah jugak yang aku tinggal hari tu. Huhu ....The moral of the story is..lain kali kerja tu jangan menangguh jee...kan dah gelabah (^_^). Kfine.

But for this i time, i thought coffee is better than nescafe right ? Hope so...Sekarang dah lebih pukul 2 lebih. Aku baru siapkan semua soalan trial akaun kertas 1 negeri2 lain. Rasanya dah lebih 5 jam aku mengadap kertas akaun ni. Sekarang aku nak gerak ke kertas 1 yang buku latihan sendiri plak. Huhuhuu...tak sangka aku sanggup bersusah payah untuk subjek ni. Minum jugak kopi even though aku tau aku memang takleh pergi dengan kopi ni dari dulu lagi. Perghh rasanya...takyah cakap aa... So, aku harap sangat semua ni berbaloi.

Yes. Papers akaun memang lah hari isnin ni tapi aku taknak tertangguh2 lagi. Sendiri dah tau diri tu takleh nak pergi dengan subjek ni tapi masih lagi berkeras nakkan yang terbaik so kenelah get prepare early kan. Serious aku cakap, subjek akaun laa aku paling gerun sekali. Terlalu gerun sampai satu saat aku betul2 hilang fokus. Tak sangka kuat sungguh daya tarikan subjek ni kat aku. So work hard make it easy. =)

Okelah...da 10minit rehat. It's time to continue study. Entahlah pukul berapa mau tidor ni, jangan tak tidur terus sudah. Mau mati kalau tertidur dalam kelas akaun esok. Korang yang dah merdeka tu...selamat merdekalah sekali lagi. 3 days more to go for my turn. So, Nights =)


Tiada ulasan: