Khamis, 29 Disember 2011

Akhirnya terlayan jugakk ombak rindu neh

Assalamualaikum



Yeayhh akhirnya hajat nak melayan movie Ombak Rindu terlayan jugak. Thanks kat cikgu aku sebab letak link cite tu kat mukabuku. Tengok kat utube je, jimat duit aku takyah melabur kat panggung wayang tu. Haha. Sesungguhnya aku amatlah kedekut bila masuk bab2 ni. (^_^)

Tapikan, fikiran aku macam tak concentrate mana ke citer ni. Tah, macam takde apa2 effect pun. Kawan aku punya lah soksesoksek nangis time tengok cite ni. Ke aku yang keras hati, takde perasaan ?? *berat2*  Entahla. Lagu dia sedap sangat laa wehh sampaikan aku jadi khayal semacam je. Ni lagu yang main peranan bukan jalan ceritanya. Haha. 

Citer dah sedap beb. Serius aku cakap Aaron Aziz and Maya Karin memang molek berlakon dua tapi tu aa aku tak suggest budak2 tengok citer ni. Asal ?? Korang paham2 sendiri laa ye tu pun mau kasitau kaa *wink*. Suka dengan watak Maya Karin as Izzah, remind me to someone lorh. Yes, she is a very strong women. 

Welaweehhh, faktor sampingan kenapa aku nak sangat tengok citer ni bila adanya Zaidi Omar sebagai Pak Dollah. Siott aku cakap aku minat dia. Haha. Eh bukan dia daa tapi lakonannya. Korang selalu sangat mudah salah paham neh. Rilek aa. Nama pun artis kan. Bukan untuk diminati ke?? Dah tu korang minat artis2 korea artis hollywood, bollywood, playwood sumer bagai tu haper  ?? Eh, playwood plak dah. Hehe. Aku ?? Hahaaa gila sudah. Dah2 jangan dilayan. *kuing3* =_="

Kat mukabuku masing2 sebuk memperkatakan citer Tentang Dhia. Sedap sangat ke weh ?? Aku jarang tengok citer kat tv melainkan citer cina kat 8tv tiap pukul 7 tuh. Haha. tu aku suka. Kawan aku cakap sedap. Heroin dan heronya sehidup semati ?? Aku tak waper nak caye lah kalau kat dunia realiti ada yang camtu melainkan kalau dah accident dua2 mati kat tempat kejadian. Hehe. Maaf neh. Pendapat aku jeh. Tapi kalau betul sedap aku nak tengok laa, doakan je ada insan2 Allah yang rajen nak upload kat utube so aku bolehlaa layan. Ada nak gerentikan kt aku yang cite tu memang2 sedap ??

Psssttt....tak sabar nak tunggu citer Bicara Hati lak. Yeyeyy...





Tiada ulasan: