Sabtu, 3 Disember 2011

Confused...

Assalamualaikum...

Hurm kepalaku sudah mulai berdenyut2. Masih tak dapat tidur dengan betul. Hanya sempat tidor untuk beberapa minit je masa di kelas akaun pagi tadi. Mujurlah cikgu akaunku memahami keadaanku. Yes..she's a very caring person i ever know. Dapatlah jugak rehatkan minda setelah semalaman berjaga, studi semata2. Takpe, pengorbanan itu satu jihad. Insyallah berbaloi. Amin.


Even though aku rasa cam kurang oke je sekarang ni tapi aku tetap jugak nak menaip melepaskan rasa yang terbuku dalam hati aku. I lost my words actually. Rasa cam nak nangis pun ada. Rilek fatin. Don't be childish la. Stop it ok ! Tak perlulah aku ceritakan apa yang membuatkan aku jadi terpinga2 tika ni. Cuma aku macam pelik, tertanya2...kenapa ada orang begitu cakna, amik berat kat aku sedemikian rupa. Sedangkan aku bukanlah sesiapa baginya. Yes..aku hormati dia. Dia bermakna buat aku. Tapi itulah aku tak faham dia cakna atau amik berat ke atau apa. Hati aku menjerit2 teringin untuk tahu "why3??!! Why must you care about me too much ??". No one has been so taking care of me too much before this. I'm confused. I'm not always thinking the negative things. I don't know if you see me like that. What should i do anymore, it's all up to you if you want to have a perception on me as what you want. Yes, it's gonna be fine. Ok done !!

Nak exam dengan aman je sekarang.








Tiada ulasan: