Rabu, 7 Disember 2011

Last moment with GSA .

Assalamualaikum....

Okay..for this time i want put another some pictures here. Antara aktiviti terakhir GSA iaitu BBQ kat pantai batu burok semalam. Kali ni ramai yang hadir and suasana teramatlah meriah. Lupa terus segala kesedihan. Kawan2 yang tak datang tu takpelah, kita akan jumpa lagi next time. Hope we're not forget each other. Mug tu buatlah pengubat rindu ye.

Yes !! Seriously aku cakap aku happy gile kut semalam. Haha..sampaikan aku langsung tak rasa nak makan apa2 just sentuh roti sandwich yang kawanku si kembar bawa tu je. Aku memang macam ni, kalau terlalu happy atau terlalu sedih aku memang tak rasa nak makan melainkan kalau aku betul2 dah lapar sangat. I tried to forget all my sadness. =D Yelah kan nak happy2 takkan lah nak buat sedih depan orang kan. Just hide your true feeling to make others comfortable with you. Hahahaa...

Ohh ye..terima kasih kat cikgu akaun kitaorang, cikgu ainu farha because she had attended our invitation.

I don't know what to say....so aku just letak jela gambar2 bbq kitaorang yang last semalam kat sini untuk diabadikan sebagai kenangan terindah.

Edit by Nahi...




 ~ Ni tengah testing auto set kamera...lawak sikit masa ni...terpaksa pinjam tong sampah mbkt sebab takde orang nak tolong amikkan gambar untuk kitaorg ~


 ~GSA 10/11 SMK DRI dalam ingatan ~


 ~ Masa ni best berposing dengan mug masing2 ~





~ Geng ni tak lengkap ni dengan ketiadaan aku bersama xD ~

 ~ semua makanan licin termakan, kadang macam tak cukup je nih, haha ~

 ~ Credit to #little cloud (Rafi) for this pic ~

 ~ Syahin and his mug ~









 ~ Ummi Aqeela ~







 ~ where's me ? huhuuuu ~

 ~ syahin ni..suka buat muka cute dia, haha...selamat ber plkn ye =D ~




 ~ we all have a GSA mug, complete as a GSA group ~

 ~ cikgu ainu merasmikan kek kemerdekaan GSA kami ini ~




~Yeayh, kitaorang merdeka..this cake looked so delicious..tak sampai hati betol aku nak makan rasanya..haha ~








 ~ yong and her mug, wish the best for u ~


~ haha si izzat ni tak puas jadik budak kecik agaknya ni ~





 ~ gaya orang barisan depan sumer sama, aku je lain sorang. haha, mencacatkan betulla ~

 ~ GSA the best ever ! ~

 A smile =)


~ macam kenal je pemilik tangan di atas tuu.. ~


~ We have a great mug ~

~ sweet memory ~



So...tulah sedikit sebanyak gambar yang aku rasa sesuai untuk di publish kat sini. GSA akan kekal selamanya dalam ingatan aku even sometimes aku rasa aku tak layak be one of GSA's member. Aku doakan korang semua berjaya okeh !

Mesra dalam ingatan, abadi dalam kenangan.


Tiada ulasan: