Ahad, 25 Disember 2011

New Looking of mine

Assalamualaikum...

Waaa...setelah berjam2 berhempas pulas mengubah wajah blog kesayanganku ini akhirnya ni lah hasilnya...

Wah2..lagi mau di screen print lagi. Hahaa...saje je ni.





Amacam oke tak ?? Saja je aku nak bertukar selera sekali sekala. Yang ni aku puas hati sebab semuanya hasil tangan aku sendiri kecuali gambar header and gambar background tu. Tu aku cilok dari kawan aku si Farizhuzaini. Dia punya edit perghh, bolehlaa hehe. Aku cuma adjust2 bahagian kedudukannya aje.

First of all, aku nak lah jugak buat blog aku secantik blog teman2 blogger yang lain tapi itulah, aku ni nama je blogger tapi tak pandai bab2 hias ni. Aku masih dalam proses belajar lagi kut. Haha. Dah bertahun jadi blogger tapi masih macam kanak2 yang baru mula belajar bertatih. Takpe, aku akan terus explore lagi kalau aku ada masa. Ilmu ni, selagi dicari selagi tu takkan habis kan. Tiada penghujung kata orang. Huhu.

Oklah..aku perlu setelkan kerja lagi ni. Dah berhari cuti. Naik rindu lak kat majikan aku. Hehe.

Ohh ye...kalau aku ada masa aku nak buat post tentang selidik yang aku buat mengenai pilihan belajar. Masih dalam proses. Insyallah masih belum terlambat lagi.

Selamat tahun baru =-D
* Wish awal takut2 tak sempat dah nak wish lepas ni, hehe. *


Tiada ulasan: