Khamis, 22 Disember 2011

Rombakan keduaa...

Assalamualaikum...

Erkk..baru perasan !! Dah seminggu rupanya blog aku takde apa2 entry. Hahaa..sibuklah sekarang. Dah kerja !! kerja apa erk ?? hahaa..secret de amor. Tak boleh bagitau lahh, ni secret punya job. hehee...

Ohh ye..hari ni result PMR keluar kan2?? amacam bereh ??? berehlaa opp....belajar 3 tahun takkan laa tak bereh. Tadi aku pegi sekolah, ada kerja sikit disamping saja menyibuk atau menyeper (dlm loghat terengganu) tengok budak2 junior sekolah aku amik result diaorang, eh2 ex-sekolah..hehe. Wahh...excited beb. Tak yah cakap banyak. Just nak bagitau aku bangga dengan sekolah...err ex-sekolah aku sebab tiap tahun prestasi sekolah makin meningkat. Tahun ni saja budak2 yang straight A meningkat seramai 13 orang berbanding dengan tahun lepas punya. Even sekolah aku tak boleh lagi nak challenge sekolah2 elit yang lain tapi aku tetap bangga dengan sekolah aku, SMK Dato' Razali Ismail =D

Tahniah and terima kasih kat junior2 yang telah menaikkan nama sekolah kita. Ohh tak lupa gak kat cikgu2. Good job cikgu2 SMK DRI. Tanpa cikgu semua siapalah kami kan. Tanpa ilmu daripada cikgu2 kt SMK DRI even cikgu2 lain pun tak merasalah korang semua result yang power2 tu ala2 power rangers. hu3.. Lepas ni bestlaa korang yang straight A tu mama nak belanja pegi makan angin kat sarawak tapi sebelum tu korang kena tunggu abang2 and kakak senior korang dapat result SPM dulu so yang mana boleh straight A tu boleh pergi sama2,  kan jimat namanya tu =P

Aku punya result PMR dulu tak sehebat mana just cukup2 makan. Tapi tak pernah aku rasa menyesal sebab aku tau di mana silapnya aku dulu. Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian takde guna. So, aku tak rasa sesal pun tak boleh straight A atau buat cikgu bangga dengan aku. Waa ~~' da melaluttt...

Ok2..back to the main point...alah baru nak masuk tajuk laa ko ni lepas panjang2 duk membebel. hehehee...

Haa..kan baru ni aku ada post  pasal kelas aku perlu dirombak untuk dijadikan library sekolah kan. Eh, ex-kelas lah huhuhuu... Oke..setelah 4 hari kitaorang, librarians amik masa untuk mengemas, membaikpulih library baru ni jadi inilah dia hasilnya..






~ Yang ni saja je aku amik gambar, boring yang amat menunggu pukul 4 tiba. Dah laa sorang2 je ~

Amacam ?? ok?? Okelah daripada sebelum ni kan. Thanks buat librarians yang sudi sama membantu ringankan beban cikgu and pihak sekolah.

Muka aku memang takde seri masa ni. Hahaa..fikir balik nak tidor je, letih laa jugak tapi berbaloi and rasa puas hati sangat2 sebab dapat gak berjasa dengan library sekolah yang aku sangat sayang ni. Even tu cuma perkara biasa tapi pada aku itu satu kepuasan yang jitu. Chewwahh..

Ok..tu cuma sebahagian je kawan2. Kelas aku masih tak diusik apa2 lagi. Masih menunggu arahan. Dengar2 kata kelas aku akan dijadikan bilik guru bagi guru yang mengawasi library. Tak kisah laa apa2. Aku hanya yang menurut perintah. Kalau dah diberikan order buatlah kerja tu. Kalau tidak masih menunggu untuk memberi khidmat. Waa..dah terasa macam pekerja betul je. Hahaa..

psssttt...Result PMR da lepas..tiba masanya result SPM pulak. Entahla macam mana result aku nanti. Moga2 berbaloi dengan apa yang telah kuusahakan selama ni. Amin...





Tiada ulasan: