Khamis, 1 Disember 2011

you're always in my lonely mind

Assalamualaikum...

Very annoying entry...just ignore it. ^_^


Credit to my best friend, Fariz Husaini for this picture. The best edited photo one. Really annoying... but seriously its remind me to someone, remind me something at that time...

Tah bila masa lah kawan aku amik gambar ni. Langsung tak sedar. Masa ni kitaorang tengah studi kat port biasa. Aku memang..bila duk tepi tingkap cepat khayal. Hahaaa...angin sepoi2 bahasa meniup mana tak khayalnya kan2.

Ni lagi satu gambar hasil kerja si fariz..

Syazatty al eydrus...One of my bestfriend. =) rajin budoknye....good luck dear =)


Well..i will miss that time, the last moments when we're together. Tu je nak cakap. hahaa..tak tau lah nak cakap apa. Cuma..thanks for the photo. =)
Ayat kat lengan tu laa takleh blah. apalahh korang ni...buli aku je manjang. haha....takpe2 aku suka. Cukup2 lerr buli aku ..... nanti aku balek plkn aku jadi tough aku buli korunk plak kang. huhhh tak sabar ni beb. hahahaahaaa aduyaii...

This is another one annoying status on facebook
"Is there someone will miss me when i'm gone ?? Is there someone will keeps me in mind when i'm left ?? it's unfair for someone when we treat them very well but at last we're going to ignore them without they know their wrongs to us

*annoying status, sorry guys"







Tiada ulasan: