Sabtu, 17 Mac 2012

Doa dan harapan

Assalamualaikum....

Lama aku menghilang dari dunia maya ni. Saja menghilangkan diri. Lagipun sapelah kisah aku ada ke atau tak kan. Huhukk, awal2 dah buek drama. Aku banyak muhasabah diri masa2 begini, alhamdulillah aku semakin pulih.

Hahaa oke...Anyway, SPM result will coming out this wednesday, 21 march. Agak sedikit nervous dan takut. Mau dok takot. Walau apa pun keputusannya aku akan terima dengan seikhlas2 nya. Kali ni aku dah betul2 berusaha. Aku tau setiap hasil itu setimpal dengan usaha yang dilakukan. Kalau ada rezeki, ada lah. Kalau tak ada, pasrah dan reda. Insyallah aku takkan cepat melatah. 

Aku cuma mampu berdoa agar aku bisa gembirakan hati kedua orang tua aku kali ini. Aku hanya mau lihat mereka gembira meskipun aku tau aku bukan seorang anak yang baik. Dan...aku berharap aku mampu memuaskan guru2 yang telah banyak memberi ilmu kepadaku. Moga Allah makbulkan doaku. Amin..

Doakan yang terbaik untuk aku.

Dan buat teman2 seperjuangan sekalian, semoga berjaya dan mencapai target.

Tiada ulasan: