Sabtu, 12 Mei 2012

11 MEI 2012


Assalamualaikum...

11 Mei?? Apa yang ada 11 mei neh...11 Mei neh tarikh hari lahir aku. Jumaat lepas genaplah usia aku yg ke18 tahun. Sweet eighteen katokan. huhu. Alhamdulillah syukur ke hadrat allah sebab aku masih diberi peluang menghirup udara, menikmati segala keindahan dan kepedihan hidup, berbakti kepada orang tua sekaligus memberi aku peluang untuk terus beribadat dan mencari keredhaanMu ya Allah. Alhamdulillah...

Kesahnya siket aje...tak panjang macam sebelum neh. Cuma nak letak dua tiga keping gambar. Tahun neh aku tak sambut hari jadi aku macam tahun2 sudah. Biasanya kalau tiba hari jadi aku, umi mesti masak semua makanan favourite aku cuma bukan untuk kali ni. Takpe, aku boleh mengerti. Dan serius lah aku cakap, aku tak rasa apa2 pun hari tuh, bagi aku hari jadi aku kali ni takde yang beza, semuanya sama macam hari sebelom2 neh sehinggalah...aku dapat sedikit kejutan neh.

Jengjengjeng...


Aku dapat kek hari jadi ! sobsobsobb..terharu gile.My mak angkat yang belikan. Perghh...terharu jugaklah masa tu.
Semalam, ramai sedare mare yang datang ke rumah tengok umi..Rasa meriahlah jugak dan aku semestinya tak menang tangan layan tetamu. Tetamu mesti diraih kan =)



Nilah mak angkat kesayangan aku, i called her cik zie. Kalo nak tau birthday kitaorang sama tau. Kira kitaorang sambut sekalilah hari tu. Sambut kecil2 lan jelah. Ada kek, keropok lekor dengan air tea O jep. Kedatangan mereka memang tak dijangka pun. I miss her so much. Dah lama tak jumpa. Time kaseh atas kejutan tersebut. Seriusly, aku memang suprise dan terharu jugaklah. Hadiah harijadi yang bermakna untuk tahun ni. Dan hari aku yang suram kembali ceria. Thanks cik zie !

Time kaseh kat kekawan yang wish hari jadi aku tak kiralah kat wall facebook ke atau kut sms. Ingatan tu dah cukup buat aku rasa happy. Paling best bila dua orang bestfriends aku buat entry tentang aku kt blog dieorang. Time kasehlaa sebab jadi sahabat aku selama neh. =) blog syafiqblog faris dan blog syazzaty. Rasa2nya kat wall lama mesti ramai yang wish. Sedeyhlah plak tak dapat buka facebook dulu. Takpelah.

Teringat kenangan manis masa aku di ting4 dulu. Masa tu hari jadi aku hari persekolahan. Aku ingat lagi masa tu kelas kimia. Kawan2 sekelas aku nyanyi lagu hari jadi tuk aku. Cegu lak macam terkejut je. Haha. Aku lagilah. Korang memang best ! Rindu kt korang jugak 4/5Farabi 2010/11

Ya Allah, kuatkanlah aku dalam mengharungi segala liku2 kehidupan ni. Jadikan aku anak, pelajar dan sahabat yang baik buat mereka.

1 ulasan:

noraqilahjohari berkata...

hepi belated besday =)